Určitě každý poslední dobou zaregistroval, že se zobrazují na YouTube nové hudební hity. Jenže nejde o hity v tom kladném slova smyslu, ale spíše se to dá přiřadit k hvězdné pěchotě. Jenže pokud se nad tím ale pořádně zamyslíme, je to vlastně geniální. Udělat ze sebe na internetu největšího trapáka a blba je dneska ten nejjednodušší způsob, jak být slavný. Patří sem například PatCrycheer (Patrik Krajčír) nebo jeho “sestra” NICKY (Nicky Tučková). Tyto dvě osoby jsou z jedné stránky ti nejméně oblíbení na internetu, ale zároveň jsou to ve své podstatě velký géniové.
A proč zrovna géniové? Díky jejich hroznému zpěvu a hudby se stali nejsledovanějším a nejdiskutovanějším videem nejen na YouTube, ale samozřejmě i hromadně sdílené na Facebooku.
PatCrycheer s jeho songem “PRAHA ŽIJE” má od jeho vypuštění na internetu (22.8.2012 – mimochodem na moje narozeniny :() více jak 1 116 500 shlédnutí.
Ovšem jeho “sestra” NICKY se songem “RICH BOY” vydané 11.3.2013 shlédlo již více jak 2 165 350 lidí!
A teď si představte, jak dobře se dá takový počet shlédnutí i s lajky zpeněžit na YouTube. Jednoduše geniální nápad na výdělek. Já osobně označuji tyto videa za naprostý odpad, ale jak jsem již psal – jde v podstatě o geniální nápad. Jenom mít tu odvahu a znemožnit se na internetu. Já bych to například nedokázal 🙂
Na internetu je jim podobných mraky a poslední dobou se jich objevuje čím dál tím více. A ne, spousta z nich skutečně nejsou tak blbý, jak si spousta lidí myslí. Jenom jsou dostatečně chytří na to, aby si vydělali nějaké ty $ na YouTube.
Tímto je i tedy zároveň obdivuji, že dokážou ze sebe udělat takové hvězdy, i když jsou pro 90% lidí jenom pro smích. A ti co to mysleli smrtelně vážně lze říct jen jedno – točte dál 😀
Na tom neni nic genialniho… spíš už mi to přijde jako laciny 100000x už ověřený trik kterého si pár jedinců podnikavců všimlo. Za zhlednutí od ČR na východ je navíc cca 3x meně něž kdyby bylo video sledované například v USA (kvůli cílené reklamě), takže se více vyplatí dělat něco “světového”. Jinak Niki nemá z videí nic, neměla u videa reklamu, což už od začátku značilo komerční záměr, který se i včera potvrdil… jinak by si samozřejmě člověk, který takhle cíleně dělá video kvuli sledovanosti do videa reklamu dal jako týpek ve videu prvním.
Jinak ČR je ideální trh na takováto videa, češi jsou po takovémto obsahu lační, protože většina si to prostě z ciziny nenajde a čeká co jim kdo podsune na Facebooku nebo na sdílecích webech. 2 miliony je uspěch i pro dost oblibeneho američana a u nas to vždy takoveto video dosahne lehce.
Souhlasím s tebou 🙂 U videí není zapotřebí mít reklamy. Peníze získáváš za shlédnutí, lajknutí, odběry atd… 🙂 Přímo Google reklama ve videu není absolutně potřeba 🙂
Za zhlednutí lajky a odběry nemáš ani desetník. Máš to pouze za reklamu ve videu (malý baner co jde zavřít) u videa a před videem, případně někdy uprostřed videa a po něm. Pak je ještě aukční reklama která nepochází z adsense a ta se zobrazuje před videem tu tam dává 3. strana nebo youtube. 🙂 Takže ta shlednutí pouze napomáhají množství zobrazení a odběry pomáhají mít stálé publikum, like je uplně pro nic, penize vydělá i video které bude mít 100% disliků.
Kamaráde, kdybych to nevěděl tak to přece nepíšu 😀 Ověřil jsem si to teda a lajky a odběry teda ne, každopádně za shlédnutí ano 🙂 Jak jsem psal, k tomu bannerová reklama není potřeba.
Tak já si youtubem vydělávám 2 roky a jako Partner (ještě postaru) mam dokonce na výběr o jednu možnost zpeněžení navíc a čistě za views opravu nic není… vždycky to je za reklamu v nějaké formě, které pomáhá views… je to pouze přidružený tomu ale ne z toho… Kde by se jinak braly peníze za to…
V pohodě, už to neřešme 🙂 Jak se jmenuješ na YouTube? 🙂